סיכון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/03/2008 | 10:23 | מאת: הילה
בס"ד אני בת 33 שוקלת 78 גובה 1.59 האם אני נחשבת לסיכון גבוהה במשקל וכמה עלי להוריד סה"כ.
31/03/2008 | 10:37 | מאת: מוניקה קרן
שלום הילה, את נחשבת כסובלת מהשמנה, מה שמעלה את הסוכון שלך לחלות במחלת לב וכלי דם, סוכרת ומחלות נוספות. מומלצת ירידה במשקל של לפחות 10% מהמשקל ההתחלתי, כלומר 8 ק"ג. משקל תקין עבור הגובה שלך הוא נמוך מ- 63 ק"ג. בברכה מוניקה קרן