מתוסכלת, בת 17 לא יורדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/03/2008 | 09:58 | מאת: ורד
מוניקה שלום, ביתי בת ה- 17 שוקלת 51 ק"ג גובה 1,56, בגיל 14 בערך ביתי עשתה דיאטה חריפה וירדה לפחות 8 ק"ג במשקל בזמן די קצר. דאגתי קצת מפני שלילדה התחילו בעיות של הפסקת מחזור, קור ושעירות יתר בידיים ביקרתי איתה אצל רופאת המשפחה שפחדה שהילדה תגיע לאנורקסיה דיברנו איתה והיא התחילה שוב לאכול רגיל, הבעיה היא שביתי רוצה היום לרדת במשקל איזה 4-5 ק"ג ולמרות שהיא עושה דיאטה + כושר גופני היא לא יורדת במשקל וזה מאוד מתסכל אותה היא לא מוכנה לצאת לבילויים או לים עם חברות (רציתי לציין שהיא נראת חתיכה) מחכה לתשובתך תודה
לקריאה נוספת והעמקה
31/03/2008 | 10:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום ורד, נישמע שלביתך יש בעיה של דימוי גוף, ויש סיכוי סביר שגם אחרי שהיא תרד במשקל, היא עדיין לא תהיה מרוצה ממספר הקילוגרמים שירדה או מאיך שהיא נראית וכו'. כדאי לשלוח אותה ליעוץ שיטפל בבעיה, לפני שתחמיר ותופיע הפרעת אכילה. אח"כ ניתן לעבור גם טיפול תזונתי ולבדוק האם יש צורך בשינוי הרגלי אכילה או ירידה במשקל. בברכה מוניקה קרן