כמה קלוריות בעגבניה? והאם זה בריא לאכול 3-5 עגבניו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/03/2008 | 11:58 | מאת: רחל
לקריאה נוספת והעמקה
31/03/2008 | 10:22 | מאת: מוניקה קרן
שלום רחל, עגבניה בינונית מכילה כ-20 קלוריות. היא מכילה ויטמין C, ויטמין A, אשלגן וביופלבנואידים התורמים לבריאות. אכילת ירקות היא בריאה ומומלצת מאוד. כדאי לגוון בסוגי הירקות ולאכול ירקות מ-5 צבעים בכל יום. אך לא כדאי להגזים. אכילת מוגזמת של עגבניות יכולה לגרום לשלשול ואף לצרבות. בברכה מוניקה קרן
30/04/2009 | 18:13 | מאת: מישהו
אם את יכולה בבקשה לענות לי..