כמה קלוריות יש לי בתפריט ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בבוקר:מעדן יוגרט 1.5% +חצי כוס ברנפלקס בינים:שתי פרווסת לחם קל+פרוסת גבינה צהובה 9 אחוז צהורים:חצי כוס אורז מלא+חזה עוף 150 גרם בינים:תפוח עץ ערב:שתי פרוסות לחם קל+ביצה+סלט המורכז מגזר פלפל עגבניה ושתי מלפפונים לילה:שתי תמרים מיובשים כמה קלוריות יש לי בתפריט ? והאם הוא טוב ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילך, התפריט שלך מכיל 900-1000 קלוריות ליום. איני יכולה לדעת האם הוא טוב או לא, כי איני יודעת דבר עלייך והתאמת תפריט היא דבר אישי. במבט כללי, זה תפריט הרזיה דל מאוד בקלוריות. היתי מוסיפה עוד ירקות ועוד מוצרי חלב רזים. בברכה מוניקה קרן
תודה על התשובה שכחתי להוסיף שגם + כפית שמן זית אפשרי להרזות אם תפריט כזה ?