בתגובה לתשובתך...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/03/2008 | 21:51 | מאת: מיטל
תודה רבה לך :-) !!!! הייתי עושה ספינינג פעמיים בשבוע, כעת העליתי את הכמות ל3 פעמים בשבוע... אני עושה ספורט בבוקר, לכן העומסים בשיעור לא גבוהים כל כך, אך אני מעלה עומסים בכל זאת. שעון הפולאר שלי עומד רוב השיעור על דפקים של 147-154-157. עדיין כמות הקלוריות היומית בשבהילי לדעתך היא 1500?
לקריאה נוספת והעמקה
27/03/2008 | 14:27 | מאת: מוניקה קרן
לדעתי כן, אך זה עניין של ניסוי וטעייה. אני ממליצה לך לאכול 1500 קלוריות במשך שבוע שבועיים ולבדוק את השינוי במשקל. אם עלית במשקל, עלייך להפחית את הצריכה הקלורית ב-100 קלוריות בערך (השינויים גם במשקל וגם בקלוריות צריכים להיות קטנים), אם ירדת, את יכולה להוסיף קלוריות ואם המשקל נשאר ללא שינוי, מצאת את הכמות המתאימה. בברכה מוניקה קרן