כמה שאלות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/03/2008 | 19:40 | מאת: לא חשוב
מוניקה עזרה לי לפני מספר ימים ויש לי עוד כמה שאלות. אני בן 17 וחצי, 174 ס"מ, 70 ק"ג והתפריט תזונה שלי נמצא פה באותו עמוד. חשוב לי לציין שאני נראה בריא מאוד, המסת שריר שלי בהחלט מכובדת, אני לא תת משקל ולא צריך את האבקות חלבון כדי להשלים איזשהו חסך אלא כדי לקבל מין בונוס שיתרום לי באימונים ובהתפתחות המסת שריר בגוף. האבקות האלה שאמורות להכיל הרבה יותר גרם חלבון ל-100 גר' מכל דבר אחר, באמת עוזרות? מה הסיכונים בלקיחת האבקות האלה? זה מומלץ? יש תופעות לוואי? דבר שני שלא קשור, כל הזמן אני רואה במשקאות ערך תזונתי ל-100 מ"ל, כמה זה בערך 100 מ"ל? אם תוכלי להשתמש בכוס חד פעמית רגילה מפלסטיק לצורך הדגמה מאוד יעזור לי. תודה רבה לך :)
לקריאה נוספת והעמקה
27/03/2008 | 14:24 | מאת: מוניקה קרן
שלום, מה שעוזר לפתח מסת שריר הם האימונים עצמם. תוספת החלבון בתזונה היא תמיכה והיא צריכה לבוא יחד עם מספיק קלוריות, שמקורן אינו חלבון, כדי שהחלבון מהמזון "ילך" לבניית שריר ולא על צורכי אנרגיה של הגוף. התפריט שלך עשיר בחלבון ואיני בטוחה שיש מקום לצרוך בנוסף אבקת חלבון. אך כדי לבחון את הנושא בצורה יסודית עליך לפנות ליעוץ אישי. 100 מ"ל: בכוס חד פעמית יש נפח של 180 מ"ל. כך שלצורך העניין 100 מ"ל הם קצת יותר מכוס חד פעמית. אך מה שמעניין אותך כשאתה קורא תווית מזון היא כמה רכיבי תזונה את המקבל מאותו מזון. לכן את הצריך להסתכל כמה נוזלים יש בבקבוק שאת המחזיק או כמה מזה את ההולך לשתות/ לאכול. אם ב- 100 מ"ל חלב למשל יש 55 קלוריות ו- 3 גרם חלבון, אז בכוס חלב של 200 מ"ל את התקבל 110 קלוריות ו-6 גרם חלבון. בברכה מוניקה קרן