שאלה דחופה בבקשה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/03/2008 | 22:52 | מאת: גילה
שלום, רציתי לדעת שבתפריט דיאטה כותבים בצהריים כוס פחמימות, באיזה גודל צריכה ליהות הכוס והאם אפשר למדוד בכפות ואם כן כמה כפות מומלץ צרוך למנת פחמימה בארוחת צהריים.
20/03/2008 | 06:51 | מאת: מוניקה קרן
שלום גילה, הכוונה לכוס המכילה נפח של 180-200 מ"ל (כוס חד פעמית למשל). הכמות הנ"ל שווה ל-4 כפות לא גדושות של פחמימה. בברכה מוניקה קרן