מחלת המאה!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/05/2007 | 13:15 | מאת: אור
ד"ר שלום. 1. אני לא יודעת אם השאלות האלה הם לפורום הנכון אבל בכל זאת אשאל כדי שתתן לי כוון.2.אני שמנה אפשר להגיד מאוד. [98 ק"ג ] לאחרונה גיליתי בצקות בקרסוליים וכן זרמים ברגלים..האם זה קשור לשומן ?3. האם מספיק הליכה של חצי שעה +אכילה של כ1400 קלוריות ליום כדי לרדת 2 קילו בשבוע?4. כמה הליכה של חצי שעה בקלוריות.המידע הזה חשוב לי מאוד אודה לך על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
09/05/2007 | 16:35 | מאת: adi
אור שלום, בעניין הבצקות ברגליים את צריכה לפנות לרופא שלך ולעשות בדיקות. קשה לדעת מה קצב הירידה אבל בהתחלה בד"כ יורדים הרבה ואחר כך מעט, מעט. מקווה שעזרתי, עדי
13/05/2007 | 15:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום אור, 1. איני מכירה קשר ישיר בין בצקות ברגליים להשמנה. בכל מקרה כדאי לבדוק את הסיבה באופן יסודי אצל הרופא שלך. 2. קצב הירידה במשקל מושפע בגורמים רבים והדרך הטובה ביותר היא פשוט לנסות. איני ממליצה על קצב של 2 ק"ג בשבוע. זה מהיר מדי לגוף. הקצב הרצוי הוא בין חצי ל-1 ק"ג בשבוע. 3.הליכה בקצב של 6 ק"מ בשעה, במשקלך אמורה לשרוף כ- 265 קלוריות. בברכה מוניקה קרן
14/05/2007 | 11:18 | מאת: אור
טוב...הלכתי לרופא והוא אמר שיש קשר ישיר בין השומן לבצקות.אני כבר לא יודעת איזה הוא הנכון...זה מפחיד אותי קצת..בעיניין ההליכה..זה ממש הרבה ללכת כדי לשרוף כל כך קצת קלוריות..ממש מאכזב. אבל אין הרבה ברירה. יש לי עוד שאלה קטנה ..נכון שככל שמשקל הגוף גבוהה יותר כמות הקלוריות שנישרפות במאמץ גבוהות יותר מאשר אדם במשקל נמוך?