ייאוש..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/05/2007 | 09:59 | מאת: פולי36
שלום אני בת 36, 1.67 ושוקלת 107 ק"ג התחלתי לקחת רדוקטיל לפני כשבועיים וחצי. פיזית, אני מרגישה מצוין, ובימים האחרונים גם החל לרדת הרעב (אם כי לא באופן עקבי. כל יום התחושות משתנות). אני לא נשקלת בינתיים כדי לא לפתח סתם ציפיות אבל כן שומרת על תזונה סבירה ומתעמלת 4 פעמים בשבוע (אירובי או הליכה) שעה כל פעם. למרות כל אלה, בבגדים אני מרגישה שלא ירדתי והבטן שלי מאד נפוחה (יש יציאה אחת לפחות כל יום כך שלא נראה לי שמדובר בעצירות). מה עושים? אני מתחתנת עוד חצי שנה וצריכה לחפש שמלה עוד 3 חודשים ויודעת שבריאותית צריכה לרדת משהו כמו 30 ק"ג לפחות אבל אפילו להתניע אני לא מצליחה..
לקריאה נוספת והעמקה
08/05/2007 | 17:29 | מאת: adi
פולי, ראשית מזל טוב. התוצאות יגיעו אם תתמידי. אל תתייאשי עדי
09/05/2007 | 07:03 | מאת: מוניקה קרן
שלום, מאוד כדאי לשלב מסגרת תזונתית לירידה במשקל. התוצאות של הטיפול ברדוקטיל מוכפלות (!) כאשר הן משןלבות עם מסגרת להרזייה. בברכה מוניקה קרן