ש
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/05/2007 | 18:11 | מאת: ש
התחלתי דיאטה שבה אני אוכלת דייסת שיבולת שועל וירקות וחזה עוף ....שאלתי היא אם אני עושה גם פעילות גופנית האם זה עוזר לי להוריד את השומנים בגוףף או שזה פוגע לי בשריריםםם?? (אני לא אוכלת לחם פסטה סוכרים שונים)
לקריאה נוספת והעמקה
09/05/2007 | 06:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום, התפריט שתארת יעזור להרזות (תלוי כמה אוכלים), אך מה עם מוצרי חלב? בברכה מוניקה קרן