ויטמינים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/02/2008 | 17:47 | מאת: r
שלום, אני מצטערת שאני חוזרת על עצמי אבל לא ענית לי ככה שהחלטתי לשאול שנית... אני בת 22 ולפני כשנתיים וחצי בזמן הצבא עליתי 3 ק"ג ואז החלטתי לעשות דיאטה וירדתי את העודף ואף יותר - שקלתי 54 על 1.70 הצלחתי לשמור על המשקל כשנה וחצי בערך אך מאז עליתי אותו. אני רוצה לחזור שוב למשקל הזה או לפחות למשהו קרוב. כיום אני משתדלת לאכול נכון - בסביבות 1200 קלוריות שכוללות לחם מלא, מוצרי חלב, הרבה ירקות, פירות (אני גרה לבד ככה שבשר אני לא כ"כ אוכלת - אשמח לדעת על תחליפים), ויש לי נפילות פה ושם למתוקים (קצת בכמויות גדולות). הדיאטה משפיעה לי מאוד מהר על השיער (נשירה) למרות שבבדיקות הדם הכל תקין ואין לי חסרים. מה אני יכולה לעשות? וחוץ מזה אם יש תוספים כלליים שמומלצים בזמן הדיאטה..?
17/02/2008 | 21:26 | מאת: דן-1
נסי לחיות על 1000 פלוס מינוס 200 קלוריות ליום. רק בשבת אכלי 1200 קלוריות ובשאר ימי השבוע רדי אפילו ל-800 קלוריות. חומר טוב לגוף הוא אומגה 3 והוא מועיל גם להרזיה. החומר מצוי בדג סלמון,טונה וכן בצורת כמוסות-ממולץ בחום. בברכה
18/02/2008 | 09:24 | מאת: מוניקה קרן