רזין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 23 שוקלת כ- 75 ק"ג, גובה 1.62 , כח הרצון שלי חלש ביותר ושמעתי על כדורים בשם רזין שיכולים לעזור לי לרדת במשקל מבלי להתאמץ, יש לי 2 שאלות בקשר לזה: ראשית האם זה נכון ? שנית, יש לי כליה אחת שכמעט לא מתפקדת ודלקות חוזרות בכליות, האם יש איזשהו סיכון מבחינתי ליטול אותה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לדעתי עדיף שתפני לדיאטנית מאשר תזיקי לך עם כל מיני כדורים. עדי
שלום חן, אין כדורים שיכולים לעלות את המוטיבציה שלך. קשה לרזות בלי להתאמץ. צריך לשנות את החשיבה, ואז הדברים נראים קצת יותר קלים, אך אין קיצורי דרך ואין תרופות פלאים. את מוזמנת להכנס לאתר www.drlevy.co.il ולקרוא יותר בנושא. בכל מקרה את חייבת להתיעץ עם הנפרולוג שלך לפני שאת נוטלת כל כדור או תרופה. בברכה מוניקה קרן