סידן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום מוניקה קרן בן 60 אינני אוכל מוצרי חלב.נוטל 4X250+Dסידן בגלל הגורמים המעקבים ספיגת סידן כמו קפאין אוקסלטים ירקות וכו' הומלץ לי לקחת 500 מ'ג בבוקר לפני האוכל ולפני הקפה על קיבה ריקה בתוספת משהו שומני לספיגת הD .קפה אחרי חצי שעה, ואת ה500 המ'ג הנוספים לקחת במשך היום לאחר "הארוחות" מה דעתך מוניקה בעיקר בעניין הסידן על קיבה ריקה? אבקש תשובה רק ממוניקה קרן ! תודה וילי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום וילי, בתזונה אין מושלמות. זה נכון שהסיבים התזונתיים בירקות מעכבים את ספיגת הסידן, אך יחד עם זאת ויטמין C, הנמצא בחלק מהירקות, מגביר את ספיגתו. באופן כללי, כדאי לקחת את תוסף הסידן עם הארוחות, או אחריהן. מהקפה היתי משתדלת להרחיק. בברכה מוניקה קרן