לא מצליח לעלות במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/01/2008 | 20:52 | מאת: גיא
שלום אני בחור בן 24 אני לא מצליח לעלות במשקל אני רוצה לעלות כמה קילוגרמים אני כרגע שוקל 59 ובעבר לפני כ חצי שנה הצלחתי לעלות ל 63-64 בערך לאחר שהייתי קצת חולה ירדתי שוב ל 59 ומאז אני לא מצליח לעלות שוב במשקל מה ניתן לאכול וכמה לאכול והאם תוספי המזון הם דבר טוב כי אני חושש מהם שהם לא יפגעולי בגוףףף.. תודה רבה יש לי חילוף חומרים כנראה מאוד מהיר וכל מה שאני אוכל מיד אני צריך לשירותים. אשמח לקבל כל חוות דעת מאנשי הניסיון תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
18/01/2008 | 23:43 | מאת: מוניקה קרן
שלום גיא, כדי לעלות במשקל צריך לאכול. נישמע טריוויאלי. תדאג לאכול 6-7 ארוחות ליום. אל תדלג על ארוחה, גם אם רעב. אכול מזונות הרוכזים באנרגיה: טחינה, שומשום, גרעינים ואגוזים לא קלויים, הוסף שמן לסלט, זיתים. אכול יותר ירקות עמילניים: תירס, בטטה, אפונה, תפוחי אדמה. עבור בדיקות דם. ודא שאין לך חסרים תזונתיים. לעיתים אנמיה (חוסר דם) גורמת לחוסר תיאבון. אם אתה אוכל כמו שצריך ואינך מצליח לעלות במשקל (מה הגובה שלך?), ישנה אפשרות לשימוש בתכשירים, פורמולות נוזליות שמרוכזות בקלוריות ועוזרות לעלייה במשקל. לשם כך תצטרך לפנות לדיאטנית בקופה"ח שלך. פעילות גופנית בונת שריר יכולה לסייע מאוד בעליה במשקל. יש לעשות אימון (משקולות, מכשירים, לפחות 3-4 פעמים בשבוע). אין קשר בין תדירות היציאות שלך לחילוף החומרים בגופך, אם כי יש להניח שהוא מהיר. כי זה כך אצל רוב האנשים הרזים. בברכה מוניקה קרן
08/03/2008 | 12:13 | מאת: גיא
תודה רבה לך :) אני גובה 1.79 אני לא הזכרתי שאני עובד כל יום מהשעה 8 בבוקר עד 20:30 בערב.. לכן קצת קשה לי לדאוג לאכול יותר מ 2 ארוחות.. אבל אולי כן יש דברים שניתן לאכול תוך כדי עם העבודה אני בתחום המחשבים לכן אני מול מחשב כל היום .. אני בהחלט יישם את מה שאמרת וכן=גם אגש למרפאה כדי לראות האם יש תוספים היכולים לעזור לי.. תודה רבה.