עומד להתגייס
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי,מה קורה? אני עומד להתגייס במרץ או באפריל,עכשיו אמרו לי שאין להם מדים לגודל שלי. טוב אולי לא בדיוק אבל אמרו לי שכדאי לי להוריד משקל. אני שוקל 134 ק"ג וגובה 171 ס"מ. אני לא בכושר כ"כ אז יש לכם רעיון מה לעשות? אם אני שמן בכלל? כי אני לא חושב... אבל יש לי בטן קטנה... מה דעתכם? רון
שלום רון, אתה נחשב לבעל השמנת יתר קיצונית ומאוד מומלץ שתתחיל לרדת במשקל. עד מרץ אין הרבה זמן, אך כדאי להתחיל בתהליך עוד בטרם הגיוס. עליך לשנות את הרגלי האכילה שלך. מומלץ: לאכול ארוחות מסודורות, בשעות כמה שיותר קבועות. ליד שולחן (לא ליד הטלוויזיה, באוטו, כשאתה מדבר בטלפון וכו') לאכול הרבה ירקות. 2-3 מנות פרי ליום. להעדיף קגנים מלאים על פני קמח לבן. לאכול מוצרי חלב עד 5%. לוותר על מזון מטוגן, חטיפים וממתקים. לשתות מים, לפחות 12 כוסות ליום. להתחיל לעשות פעילות גופנית. צעידה יומית של 45-60 דקות תעזור לך לרזות וגם להכנס לכושר. תתחיל בקצב איט יותר ותגביר אותו עם הזמן. בברכה מוניקה קרן