איך לרדת 3 קל' בשבועיים? נמאס לי... :(
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 17 153, שוקלת 49+- ומנסה כבר המון זמן לרדת. עד לא מזמן שקלתי 48, עליתי קילו, ניסיתי לרדת במשקל ולא הצלחתי עם תפריט של 1000 קל' ביום, לפני כן אכלתי 1200 ובקיצור לא רזיתי למרות שעשיתי ואני עדיין עושה ספורט (ריקוד-4 שעות בשבוע+ריצה חצי שעה בשבוע והליכות כל יום חצי שעה בערך, תלוי בימים..) ואז הורדתי את הקל' ל-800, זה גם לא הכי עזר ועכשיו הבנתי שיש לי שבועיים עד משהו שמאוד מאוד חשוב לי ואני רוצה לרזות עד אז, אני רוצה להגיע ל-45 אבל גם קצת יותר ישמח אותי מאוד! עכשיו החלטתי שאם כלום לא עובד אז אני יורדת מתחת ל-500 קל' ומוסיפה קצת קפיצות על חבל כדי לזרז את קצב חילוף החומרים, וזה רק עד עוד שבועיים, אח"כ אני אעלה בהדרגה את הקל' עם ספורט כדי לא להעלות. האם אני ארזה כך כמו שאני מתכננת? ורבע שעה ביום קפיצה בחבל (כ-100 קפיצות בדקה) זה טוב? תודה
שלום, לדעתי, קבלי את עצמך כמו שאת. עדי
תודה בכל מקרה על ההתייחסות, מקווה שלמישהו תהיה עצה איך אני אוכל לרזות.
שלום, בתור אחת שמשתדלת לאכול נכון ולרדת במשקל אני יגיד לך שלדעתי את לא תצליחי לרדת כמו שאת מתכננת. הגוף שלך זקוק לקלוריות וחבל שאת מורידה לעצמך את הקלוריות את רק תפגעי בבריאות שלך. קודם כל זה מעולה שאת עושה ספורט וגם זה טוב לקפוץ על חבל. אבל תעלי את הסך הקלורי שלך ביום ל-1500 לפחות, כי דווקא בגלל שאת עושה ספורט הגוף שלך זקוק לקלוריות. אני ירשום לך פה תפריט שדיאטנית נתנה לי את יכולה לקחת אותו לדוגמא ולשנות או להוסיף מה שתרצי: בוקר: כוס קורנפלקס[רצוי ללא סוכר] + כוס חלב ביניים: מעדן ופרי צהרים: סלט [+כפית שמן] + מנת בשר/עוף/דג + כוס פחמימה ארוחת ארבע: פרי + 2-3 פריכיות אורז או 2 פרוסות לחם קל עם ממרח כלשהו ערב: סלט+כפית שמן +גבינה + ביצה/חצי קופסת טונה במים מקווה שעזרתי אם את צריכה עזרה רק תגידי! ודרך אגב אנחנו בערך באותו גיל.
שלום לך, ראשית, עליי לציין שאת במשקל תקין ומשש לא צריכה לרזות. אני לא חושבת שזה יעיל ובריא להמשיך ולהוריד את כמות הקלוריות שאת אוכלת. כדאי שתפני ליעוץ ותבררי מדוע אינך מצליחה לרזות עם 1200 קלוריות, או אפילו עם 1000 קלוריות. לאכול עוד פחות מזה, זה מסוכן. כדאי לעבור הערכה תזונתית ולבדוק, האם את אוכלת באמת 1200 קלוריות? האם החישוב שלך נכון? האם את לא אוכלת עוד דברים שאינך שמה לב ואינך מחשבת? (כדאי לנסות לרשום כל דבר שאת אוכלת). זה בסדר לרצות לרזות 2-3 ק"ג, אך לא במחיר שאת משלמת. בברכה מוניקה קרן