כושר והשמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/01/2008 | 23:28 | מאת: רוני
שלום לך דוקטור! אני בן 39 גובה 174 משקל 92 בעל מבנה גוף שרירי. מאז שאני זוכר את עצמי אני עושה ספורט ובמיוחד המון ריצות במשך שעה על מסלול 80% מהדופק (עם הפסקות מידי פעם) אך למרות הכל אני לא מצליח לרדת במשקל ואם כן אני עולה חזרה מהסיבות 1- יש לי נטייה למתוקים שאני מרגיש פתאום דחף חזק וצורך לזה 2- לא אוכל מסודר במשך היום ונטייה לג'אנק אני כועס על עצמי כל כך אחרי שאני מתאמץ כל כך בחדר כושר אני לא מצליח לשלוט בעצמי באוכל שאלתי היא מה אני יכול לעשות לגבי מתוקים ?האם יש היום המלצה לכדור שבאמת עוזר? אני מעוניין לרדת למשקל של 85 ק"ג מירב השומנים אצלי הם בבטן ומותניים
לקריאה נוספת והעמקה
13/01/2008 | 07:05 | מאת: מוניקה קרן
שלום רוני, כמו שאתה מבין בעצמך הבעיה היא באכילה. אתה למעשה שומר על איזון קלורי: אתה אוכל את אותה כמות קלוריות שאתה מוציא ולכן משקלך נשמר. כדי לרזות עליך להפחית את צריכת הקלוריות, כלומר לאכול פחות. אני ממליצה לך לפנות ליעות תזונתי, כדי שדיאטנית תרכיב עבורך תפריט, המתאים כמה שיותר לאורח חייך, למזונות שאתה אוהב, ויחד עם זאת תוכל לרזות. בנתיים, העצה הכי חשובה שאני יכולה לתת לך היא לאכול מסודר. לאכול ארוחת בוקר, צהריים וערב ובניהם ארוחות ביניים קטנות. להתארגן עם האוכל במשך היום, לקחת כריכים, פירות וכד' מהבית. לא לסמוך על זה שכבר תתפוס משהו בדרך, כי משם לג'אנק הדרך מאוד קצרה. אכילה מסודרת תפחית גם את החשק למתוק, שאגב ניתן לשלב אותו בתפריט בכמות קטנה. אחרי השינוי התזונתי ניתן לשקול שימוש גם בתרופות המסייעות לירידה במשקל. אלה תרופות מרשם, לגביהם כדאי להתיעץ עם הרופא והדיאטנית שלך. בברכה מוניקה קרן