איבדתי תקווה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/01/2008 | 22:05 | מאת: עדי
היי כולם. אני עדי ואני בת 24. אני שוקלת 110 קילו וממש כבר איבדתי תקווה לאיזה שהוא כח רצון מצידי לרזות. בגיל 21 עשיתי ירידה יפה של 30 קילו והגעתי למשקל של 82 קילו, אחרי ניתוח כיס מרה, החלתי לעלות את הכל בהדרגתיות, עד שהגעתי כמעט למשקל ההתחלתי שלי. עשיתי הכל! קבוצות תמיכה למיניהן, דיאטה לבד, ע"י דיאטנית (אפילו 2), אפילו הגעתי לשלב האחרון במיונים של לרדת בגדול, ושם, נפלתי. אני מחפשת דרך, שתפעיל לי את הטריגר. משהו שאני אוכל לעשות שייתן לי את הפוש הראשוני (חודש בערך) ומשם אני יודעת שאני יכולה להסתדר. אני, כמעט ואיבדתי תקווה. מה אתם חושבים על דיאטה בהיפנוזה, או על ניתוח קיצור כיבה? תודה רבה, עדי
לקריאה נוספת והעמקה
08/01/2008 | 19:38 | מאת: ד"ר שלמה לוי
עדי צר לי לשמוע שאת מיואשת. די ברור לי מדוע ונראה לי הגיוני להתייאש אחרי כשלונות רבים. השאלה היא האם הניסיונות לעשות דיאטה, המסגרות בהם היית זיהו את מקור בעייתך קרי מאלו סיבות את אוכלת ועולה במשקל. אני לא מכיר שום מקרה בו אדם עלה במשקל כתוצאה מאכילה ברגעי רעב. מי שרעב אוכל ושובע. העליה במשקל היא כתוצאה מאכילה בכול מיני סיבות ומצבים שאינם קשורים לרעב כמו כדי להרגע, לשפר מצב רוח, לפצות על... וכדומה. כלומר השמנה היא ביטוי של איבוד שליטה. אנו במרפאתנו מתמחים בדיוק באספק הזה. את מוזמנת להכנס לאתר שלנו לעיין בו לקרוא מה רושמים לקוחות שעברו את התהליך אצלנו. בנוסף את מוזמנת להתקשר ולקבוע פגישת יעוץ ללא תשלום עם סיגל, במהלכה נוכל לזהות יחד איתך מהם הסיבות האמיתיות לבעיית ההשמנה שלך. www.drlevy.co.il 036764880 סיגל בהצלחה ד"ר לוי