בעיות בצמיחת שיער
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/01/2008 | 11:10 | מאת: שירלי
שלום! אני פונה אליכם בגלל בעיה שמטרידה אותי זה מספר חודשים לא קטן אני אובדת עצות ולכן פניתי אליכם אולי לכם יש את הפתרון לו אני מייחלת. העניין הוא כזה לפני כמה חודשים אפילו חצי שנה הלכתי למישהי שסידרה לי את הגבות משום מה היא דיקקה אותם יותר מדי וגם תלשה כמה שערות ממקומות שלא צריך כמו כולם חשבתי שזה יגדל מסתבר שלמרות שחיכתי זמןלא קטן לא גדל לי כל כך במקום מסויים נוצר לי קרחת קטנה אבל מאד משמעותית לבחורה שרוצה להראות טוב המשכתי לגדל למרות שבערך פעמיים הרסו לי אותם שוב ועכשיו אני כבר בערך 4 חודשים אם לא יותר שבקושי גדל לי הגבות גדלות עד גבול מסויים ומשם הם לא צומחות יותר מה שכבר גדל זה במקומות שבמילא לא צריכים ותולשים אותם איפה שצריך בגבה עצמה לא גדל ואיני יודעת מה לעשות אני בחורה צעירה ואני מאוד מתביישת איך שזה נראה במבט קצר זה נראה שהגבות שלי מלאות אבל מי שמבין בזה יכול בהחלט להבחין שהיכן שצריך אין שיער איפה שיש זה סתם הלכלוך כמו שאומרים שבמילא מוציאים אין לי אפשרות לעשות צורה נורמלית כיון שחסר לי קל וחומר לחזור לצורה היפה שהייתה לי זה מתסכל אותי כיוון שאני כמעט ולא יוצאת רק למקומות שאני חייבת מחוסר ברירה אני גם מפחדת שיגעו לי בגבות כי נסיתי והרסו לי אני אציין שזו סידרה לי בתחילה זמן רב היתה טובה כעת אני לא יכולה לסדר אצלה בגלל זה הלכתי לאחרת מחוסר ברירה למרות שממש פחדתי שיתקלקל אך היא אמרה שלא תהרוס אבל היא הרסה.מה לעשות???
לקריאה נוספת והעמקה
08/01/2008 | 19:26 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום שירלי : אני ממליצה לך לערוך בירור רפואי שיכלול בדיקות דם: ספירת דם כימיה מלאה, ויטמין B12 , ברזל ,חומצה פולית,תפקוד בלוטת מגן והורמונים. רופא עור יוכל לעזור לך בנושא צמיחת השיער. במידה והבירור הרפואי יהיה תקין, הבעייה היא קוסמטית ותצטרכי לפנות לאנשי המקצוע המתאימים. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי