סוכרזית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום וברכה! שאלתי היא כזאת ברצוני לדעת האם יש בעיה בצריכת סוכרזית באופן כללי, האם זה נכון שזה לא משמין וכן האם יש בעיה או במילים אחרות האם צריכת סוכרזית גורמת לבעיות לאדם שלא חולה סכרת ואם זה תלוי בכמות הטבליות ששמים במשקה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, סוכרזית וממתיקים מלאכותיים אחרים בטוחים לשימוש לאוכלוסיה הכללית (ילדים, נשים בהריון ואנשים החולים במחלות מסוימות, צריכים להתיעץ עם רופא/ דיאטנית בטרם השימוש). יש הגבלה על הכמות. היא תלויית משקל גוף, ומופיעה על האריזה של ממתיק או מוצר המכיל ממתיקים מלאכותיים. רוב הממתיקים המלאכותיים חסרי קלוריות או מכילים כמות מאוד קטנה, למשל 3-4 קלוריות, ולכן אינם גורמים לעליה במשקל. בברכה מוניקה קרן