תפריט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/12/2007 | 21:11 | מאת: רותי
התפריט שלי הוא: בוקר דיסת שבולת שועל +סובין שבולת שועל במים +קפה עם חלב 10 פרי 12 יוגורט 3.00 קינואה או אורז סלט ירקות לפעמים מרק עם קטניות פעמיים בשבוע בשר 5.00 פרי עם שלש אגוזים או עם 10 שקדים 7.00 סלט עם גבינה עם שמן זית לפעמים מרק שתי פרוסות לחם קל לפעמים טונה אני בת 56 משקלי 62 ק"ג וגובהי 147 ס"מ הצלחתי עד עתה לרדת כחמש ק"ג במשך כחודש וחצי ועכשיו נתקעתי ואני לא יורדת יותר אני סובלת מכולסטרול גבוה ומלחץ דם גבוה ומטופלת בתרופות מה לא בסדר בדיאטה שאני עושה? אחה"צ מרגע שאני באה הביתה אני רעבה כל הזמן ברור שזהו לא רעב פיזי מה אפשר לעשות עוד כדי לרזות וכדי להתגבר על הרעב ועל מחשבות על האוכל יותר נכון בשעות אחה"צ והערב.
לקריאה נוספת והעמקה
25/12/2007 | 22:03 | מאת: adi
רותי, ספורט את עושה?? לא ציינת. עדי
25/12/2007 | 23:36 | מאת: דן-1
רות שלום קצב ירידה במשקל אינו קבוע ובהתחלה הוא בדרך כלל מהיר יותר.אל תתייאשי את נמצאת רק בהתחלת התהליך. צריך להכנס למסגרת של קבוצת הרזיה עם דיאטנית וזה יכול לסייע מאד בהתמודדות עם הרעב והמחשבות על האוכל. הליכה יומית יכולה לעזור לחילוף החומרים ולשיפור המאזן הקלורי של בגוף. בהצלחה
27/12/2007 | 17:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום רותי, את מתארת שלב טבעי בתהליך הירידה במשקל. ירדת כמעט 10% ממשקלך ההתחלתי ועתה המשקל "נתקע". זה קורה. לפעמים יש האטה בירידה לפעמים היא נעצרת, אך אם ממשיכים ומתמידים היא מתחדשת. אל תתיאשי! הדיאטה שלך נראית לי בסדר, אם כי לא פירטת לגבי הכמויות, אחוזי השומן במוצרי החלב וכד', כדי שאוכל להעריך אותה קלורית. אני ממליצה לך לשלב פעילות גופנית, לפחות 3-4 פעמים בשבוע. זה גם יגביר את קצב הירידה וגם יתן לך תעסוקה לשעות שבהן את אוכלת ללא רעב פיזי אמיתי (שעות אחה"צ). דרך טובה נוספת להימנע מאכילה מיותרת היא לזהות שהיא אינה מתוך רעב, אלא אכילה רגשית עקב שעמום, לחץ, חרדה, עייפות וכו'. כדאי לערוך רישום אכילה, בו את מציינת את שעת האכילה, מה אכלת, מידת הרעב שלך באותו רגע, ההרגשה שלך לגבי האכילה (לדוגמה: "הרגשתי טוב", "שמחה שאכלתי היתי רעבה", " סתם בזבזתי קלוריות על עוגיות שאפילו לא היו טעימות" וכו'). בהצלחה מוניקה קרן
27/12/2007 | 21:03 | מאת: רותי
תודה על התשובה סה"כ אני מצליחה לשמור אך יש ימים שבלי שום סיבה תוקף אותי בולמוס ולא מצליחה להתגבר ההגיון לא עוזר ואני פשוט לא מצליחה להפסיק למשל כמו היום התחלתי בשניצל קטן והמשכתי בכמה ואחכ בלי שום הגיון שקית אגוזים שקניתי לכל החודש ידעתי שאתחרט מאד אחכ אבל לא הצלחתי לעצור מה עושים במקרה כזה? ובאשר לתפריט: בוקר 3 כפות שבולת שועל עם כף אחת סובין שבולת שועל בתוך מים קפה פלוס חלב 10 פרי 1 תפוז או תפוח 12 יוגורט 1.5 אחוז 3.00 כוס אורז מלא או קינוואה עם סלט ירקות לפעמים עם חצי קופסה טונה בשמן לפעמים עם מרק ירקות פלוס קטניות צלחת אחת 5.00 פרי עם 10 שקדים או 3 אגוזי מלך 7.00 סלט פלוס גבינה פעמיים בשבוע ביצה שתי פרוסות לחם מלא שיפון או חיטה מלאה או 3 פרוסות לחם קל מלא 9.00 פרוסה עם טחינה או אבוקדו או גבינה עם שן שום כל זה בימים רגילים לא ביום של בולמוס שלא קורה הרבה אבל קורה לפעמים מה דעתך כמה קלוריות יש פה והאם זה הגיוני