תזונה לא בריאה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/04/2007 | 02:57 | מאת: מיכל
אנחנו חיים בארה"ב ולביתי בת ה3 וחצי ישנה המנעות מוחלטת מכל מה שקשור לפירות וירקות. וזאת בגלל שהיא רואה את הרגלי התזונה ההפוכים של האמריקאים שלא משלבים בתוכם שום ירק , פרי או מוצר מזון שאינו מעובד. הדבר גורם לי לויכוחים ממושכים על הרכב הארוחות ויותר מכם אני מודאגת מבריאותה. מה עלי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
18/04/2007 | 11:35 | מאת: adi
מיכל, הייתי שואלת את רופא הילדים שלה. עדי
18/04/2007 | 12:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום מיכל, אני בהחלט מבינה את דאגתך, אך חבל על הויכוחים. ויכוחים עם ילדה בת 3 כנראה לא יפתרו את הבעיה. מה שמומלץ לעשות, זה להמשיך להציע פירות וירקות, כדי שתראה שזה מה שנהוג לאכול אצלכם בבית. למשל, תמיד להגיש על שולחן הארוחה סלט ירקות או ירקות חתוכים, שהארוחות יכללו ירקות מבושלים וכד', בחטיף להציע בחירה בין פרי יוגורט או משו אחר. רק הצעה. בלי שידולים, שיכנועים או דברים דומים.כך יש סיכוי טוב שעם הזמן תרצה לטעום מהמאכלים שבני המשפחה שסביבה גם כן אוכלים. דרך נוספת "להחדיר" מעט ירקות לגוף היא שילוב ירקות ברטבים שאת מכינה. לא עונה על כל הדרישה לויטמינים השונים, אך שוה לנסות. מן הצד האחר, כדאי לפנות לרופא הילדים שלה, לבקש לערוך לה בדיקות, לוודא שאין לה חסרים תזונתיים ובמקרה הצורך, אולי ימליץ על תוסף מולטיויטמין. בברכה מוניקה קרן
21/04/2007 | 16:06 | מאת: ענבל
אין מה להאשים את "האמריקאים". יש ילדים אמריקאים שאוכלים פירות וירקות. תבדקי מה הוא המודל המשפחתי שלכם בכל מה שקשור לאוכל. וכמו שהציעה מישהי לפני- תמשיכי להציע פירות וירקות. תדאגי שיהיו זמינים ותהיו אתם מודל לילדה שלכם.