רדוקטיל ותופעות לוואי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/04/2007 | 13:45 | מאת: ליהי
שלום, התחלתי לקחת רדוקטיל 15 מ"ג לפני מספר ימים ויש לי כאבים חזקים בבטן העליונה- בקיבה, תחושה של "חור", קראתי רבות על תופעות הלוואי אבל לא נתקלתי במשהו דומה למה שאני חשה. ברצוני לציין כי לקחתי במשך יומיים גם כדור וולטרן להקלה בכאב בקרסול עם הארוחה, בעבר לא הייתה לי כלל בעיה עם וולטרן, האם יש קשר? במשך יומיים ניסיתי לקחת את הרדוקטיל ללא וולטרן והכאבים לא פסקו, האם מוכרת לכם תופעת הלוואי, יש סיכוי שתחלוף??או עליי להפסיק מיד את לקיחת הרדוקטיל??
לקריאה נוספת והעמקה
16/04/2007 | 22:03 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום ליהי: כל תרופה בבליעה יכולה לגרום לאי נוחות בבטן. במקביל ישנן סיבות נוספות היכולות להסביר את מה שאת מספרת. מומלץ שתתיעצי עם הרופא המטפל שלך ולברר את העיניין. עד אז בהחלט רצוי שתפסיקי את נטילת התרופה. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי