הרזייה ושימוש בגלולות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/12/2007 | 22:07 | מאת: אורלי
רציתי לדעת האם יש קשר בין שימוש בגלולות כאמצעי מניעה לבין הרזייה?
לקריאה נוספת והעמקה
23/12/2007 | 16:46 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום אורלי: לפעמים גלולות נגד הריון יכולות לגרום לבחילה וכתוצאה מכך להרזייה. רצוי שתיבדקי שוב על ידי רופא הנשים שלך. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
23/12/2007 | 20:18 | מאת: שנית
אני החלפתי גלולות בגלל תחושות בחילה . רופאת הנשים שלי החליפה לי אותן לגלולות עם מינון הורמונאלי נמוך וזה ממש עזר לי.