השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/04/2007 | 15:59 | מאת: דואגת
שלום בת הדוד שלי היה ילדה בת 15. והיא שמנה מאוד. הייתי רוצה כתובת של תכנית הרזיה לילדים. כנראה שזה צריך להיות אינטנסיבי, כי היא ממש גדולה. אני דואגת לה מבחינה רגשית, היא מאוד מתביישת.
לקריאה נוספת והעמקה
14/04/2007 | 08:10 | מאת: מוניקה קרן
אצלנו במרפאה יש לנו הצלחה טובה עם נוער בגיל של בת דודתך. את מוזמנת להכנס לאתר ולהתרשם מהתכנית: www.drlevy.co.il. חשוב מאוד לודא שבת הדודה מעוניינת בשינוי בעצמה. בברכה מוניקה קרן