כמות וזמניי ארחות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/12/2007 | 22:22 | מאת: קובי
שלום רב. ברצוני לשאול כמה ארוחות עליי לאכל (ארוחות ביניים ועיקריות)???? מתי הזמן המומלץ לאכל כל ארוחה (ביניים ועיקריות)????
03/12/2007 | 22:28 | מאת: טובהלה
בס"ד הכי מומלץ 3 ארוחות מסודרות ביום ואם נורא רעבים בין לבין או שמגיעים לארוחה מרעבים אז לאכול בין הארוחות פרי\ירק\גבינה\ וכדומה.ע"מ לא להגיע לארוחה מורעבים ואז לאכול כפולללללללללל.....
03/12/2007 | 22:29 | מאת: קובי
מה בנושא זמני הארוחות?? מתי לאכל מה לאכל????
04/12/2007 | 07:00 | מאת: מוניקה קרן
שלום קובי, מומלץ לאכול 3 ארוחות עיקריות, בוקר, צהריים וערב, ועוד 2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. מומלץ לאכול את ארוחת הבוקר תוך שעה מהקימה משנת הלילה, ובהמשך לאכול כל שלוש שעות בערך. את ארוחת הערב מומלץ לאכול 3-4 שעות לפני שהולכים לישון. אם רוצים לאכול ארוחת לילה, ניתן לאכול משהו קל עד שעה לפני השינה. בברכה מוניקה קרן