אל ווסת בת 18 מעל שנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/01/2020 | 23:27 | מאת: שחר
היי,מלפני שנה בערך התפתחה אצלי סוג של הפרעת אכילה וירדתי ממשקל של 52 ל43( גובה 161) כתוצאה מכך המחזור הפסיק לי והלכתי מספר פעמים לגינקולוג שהביא לי גלולות על מנת לקבל מחזור בשלב מסוים הלכתי לדיאטנית שנתנה לי תפריט עלייה במשקל והמליצה להפסיק את הגלולות ולחכות שהמחזור יחזור עם העלאת המשקל.. עכשיו אני נמצאת במשקל של 47 בערך ונכנסתי לצבא ולכן נאלצתי לעזוב את הדיאטנית...אני מתכוונת לבקש לראות רופא בצבא שיבדוק ויתן לי פתרונות למצב.. אבל אני מפחדת שהמחזור לא יחזור אליי ושזה בלתי הפיך ואני לא יודעת איך להרגיע את עצמי ומתי בדיוק המחזור יחזור אליי..
לקריאה נוספת והעמקה
הי, אני ממליצה בחום להיות במעקב אצל הדיאטנית שמטפלת בך - במקרה של הפרעת אכילה יש חשיבות להיות במעקב צמוד והיא תשיב על שאלתך אינני יכולה לענות במסגרת הפורום סיגל