הורדת משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 18.5 אוכלת הרבה אבל לא משמינה עד כדי כך שוקלת בערך בין 52-55 משתנה בהתאם לתקופות גובה-1.60 שאלתי היא האם יש צורך בדיאטה .. 2. האם מלח וסוכר הם גורמים משפיעים על משקלנו
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, משקלים תקינים לגמרי לגובה. לא רואה סיבה לרזות, אך בהחלט חשוב לאכול בריא ומגוון. מלח אינו משפיע על המשקל, אך אין להפריז בו. עלול לגרום לצבירת נוזלים מוגברת והעלאת לחץ הדם כשהצריכה גדולה. סוכר מכיל קלוריות, לכן כמובן שיכול לגרום לעליה במשקל כשצורכים הרבה ממנו. גם ללא קשר להשמנה לא מומלץ להפריז בצריכת סוכר פשוט. זה מזון ללא ערך מוסף תזונתי. אינו מכיל ויטמינים, מינרלים או סיבים תזונתיים כשלעצמו. בברכה מוניקה קרן