הרזיתי ואני נורא רוצה לגבוה עכשיו
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/10/2019 | 20:32 | מאת: רונן
האם עכשיו אחרי שירדתי במשקל 15 קג ואני בן 16 אני אקבל פרץ גדילה?
הי, קיימים גורמים נוספים המשפיעים על הגובה . העובדה שהפחתת ממשקלך זה גורם אחד מתוך מכלול גורמים משפיעים.. זה בהחלט מועיל ואני מקווה שבאמת תמשיך ותיגבה . בברכה סיגל