מתי מומלץ להפסיק לאכול?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/10/2019 | 01:10 | מאת: לירז
היי, רציתי לדעת באיזה שעה מומלץ להפסיק לאכול לפני השינה? תודה רבה מראש:)
הי מומלץ ארוחה אחרונה לפחות 2 שעות לפני השינה ושזו תיהיה ארוחה קטנה . בברכה סיגל