סלק וסכרת סמויה.........
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/10/2019 | 13:19 | מאת: שמואל
שלום, האם מותר ? אם כן, כמות ליום ? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
סלק הוא ירק אבל מכיל כמות גדולה של פחמימות דומה יותר לפרי. במנת פרי יש בממוצע 15 גר פחמימות וגם במנת סלק גדול יש כמות זהה. ולכן אם משלבים בתפריט כשיש סכרת זה יכול להמיר מנת פרי. כמו פרי גם את הסלק מומלץ לשלב עם אגוזים או שקדים.בברכה סיגל