אי יציאה דיאטת אשלגן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/09/2019 | 09:42 | מאת: הבן שדואג
אימי נמצאת בדיאטת הפחתת אשלגן, במעקב נפרולוגית ודיאטנית נפרו. נמצאת בדיאטה חודשיים, איך זה ש 5 ימים רצוף אין יציאות? זה בגלל שאין אפשרות לאכות דגנים מלאים,בננות,פירות יבשים,ירקות ללא השריה? מה ניתן לאכול בסגרת הדיאטה שיעודד יציאות? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
הי, אני ממליצה לפנות לדיאטנית הנפרולוגית שאימך מטופלת אצלה שתמליץ לה מה לקחת שיועיל היא מכירה אותה ואת מצב הרפואי וזה הכי נכון בברכה סיגל