מה יותר בריא חומוס או אפונה ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/08/2019 | 01:01 | מאת: sivan
היי, מה יותר בריא בכללי לאכילה- חומוס או אפונה? הכוונה לקטניות משקית יבשה מהמדפים.. לא קפואים משקית
הי, שניהם מומלצים ואין מבינהם מי טוב יותר . תמיד ההמלצה לשלב גם וגם וכמובן יש את עניין הטעם והעדפה האישית. בברכה סיגל