תזונה אחרי דיברטיקול'
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/08/2019 | 15:18 | מאת: עדנה
תודה על תשובתך המהירה -מכיוון שאני כבר 3 חדשים א ח ר י ההתקף ואמורה לאכול כרגיל-לכן חשבתי ששאלתי היא עקרונית לגבי הגרעינים שכתבתי. ושתוכלי לענות - לפי נסיונך וידיעתך בנושא.... תודה שוב עדנה
לקריאה נוספת והעמקה
הי עדנה, ברמה בעקרונית את צודקת אבל מאחר ואני לא מכירה אותך ואת המיקרה קשה מאוד ליעץ ולעיתים תשובות כלליות עשויות לפגוע. המלצתי החמה תיפני לדיאטנית בקופה ותיתקדמו יחדיו לשלב הבא . שבוע טוב סיגל