עזרה בבנית תפריט מתאים לירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/08/2019 | 15:09 | מאת: דניאל
מעוניין בעזרה בבניית תפריט בצורה נכונה לירידה במשקל ודגשים לבדיקות שחשוב לעשות אשמח לגל עזרה בנושא
דניאל שלום, אשמח לעזור לך בבניית תפריט אישי לשם כך יכול ליצורקשר עם " אסיא מדיקל " באסותא לתאם פגישה ונשב באופן פרטני עם כל הנתונים האישיים שלך ונרכיב את התפריט המתאים עבורך. בברכה סיגל