בקשת מידע לגבי תזונה מסוימת בריאה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/07/2019 | 11:47 | מאת: חביבה
שלום.. ברצוני לדעת בבקשה מה אפשר לאכול אוכל לא שומני ללא מלח משביע ובריאי ??
לקריאה נוספת והעמקה
הי , זו שאלה מאוד מאוד כוללנית אז קשה לענות- למעשה ירקות ניכנסים בקטגוריה זו - הם בריאים לא שומניים וללא מלח ותורמים לתחושת שובע ..., בברכה סיגל