על פי מה נקבעו הטווחים בבדיקות דם?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/06/2019 | 21:50 | מאת: אריק
פעם שמעתי שהטווחים התקינים במינונים המופיעים בתוצאות בדיקות דם הם טווחים שנקבעו על פי ממוצעים באוכלוסיה. האם הדבר הזה נכון?
לקריאה נוספת והעמקה
הי , זו שאלה הקשורה לתחום המעבדות ובדיקות ,ואשמח אם תפנה את השאלה אליהם זה לא שייך לתזונה , בברכה סיגל