מה טוב יותר לדיאטה? יוגורט או לבן?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/06/2019 | 11:10 | מאת: מאירקה
הדיאטנית המליצה לי לאכול כל בוקר יוגורט לאחרונה קראתי מחקר שהאשל בריא יותר מהיוגורט. אז מה כדאי לאכול? יוגורט או לבן?
הי , לא שמעתי שאשל בריא יותר..לא מכירה מחקר שאומר זאת, המשיכי עם היוגורט אם עושה לך טוב, בברכה סיגל