דיאטה אחרי לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/11/2007 | 13:58 | מאת: גאיה
שלום, אני 4.5 חודשים אחרי לידה, מניקה הנקה מלאה. גובהי 1.57 משקלי כעת הוא 58.5. כמה קלוריות ביום מותר לי לאכול על מנת לא לעלות ואפילו להתחיל קצת לרדת? תודה.
25/11/2007 | 16:56 | מאת: adi
גאיה, מומלץ שתלכי לדיאטנית שמתמחה בהיריון והנקה ומזל טוב. עדי
26/11/2007 | 12:18 | מאת: מוניקה קרן
שלום גאיה, ההמלצה היא בערך 1800-1900 קלוריות. ישר כח ומזל טוב מוניקה קרן