ממתיק
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/11/2007 | 10:49 | מאת: תודה והמשך אורית
האם ממתיק מלכותי סוכרזית.. יכול לגרום לנפיחות בטן? האם הבנתי נכון מתשובתך? האם ירקות מבושלים (כמובן שלא כרוב, כרובית) אלא גזר שומר בצל סלרי .גורמים לנפיחות תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
09/11/2007 | 09:16 | מאת: מוניקה קרן
שלום אורית, הבנת נכונה, ממתיקים מלאכותיים עלולים לגרום לנפיחות בבטן. יש שם רב כהלים שאינם מתעכלים בצורה טובה ועלולים ליצור אי נוחות אצל חלק מהאנשים. ירקות יכולים לגרום גם כן לנפיחות. נכון, שה"מועדים לפורענות" הם הכרוב, כרובית, ברוקולי וכד', אך השאר כבר תלוי ברגישות אישית. תנסי את שיטת האלימינציה: להוריד מרכיב מזון מסוים מהתפריט למשך כמה ימים ותבחני האם יש שינוי. בברכה מוניקה קרן