דיאטת לחם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
החלטתי לעשות דיאטת לחם והרכבתי לעצמי את התפריט לפי השיטה. אני כבר עושה זאת במשך שבוע ולא ממש ירדתי במשקל. אני אציג בפניך את התפריט שאכלתי במשך השבוע. לדעתך יש משהו שאני לא עושה נכון? אשמח לתשובה ותודה. תפריט אוכל מאוזן ובריא: סנדוויץ = 2 פרוסות לחם קל עם שיכבה דקה של ממרח לא מתוק. מרק ירקות= גזר, קישואים, בשל, כרישה, שום, דלעת. סלט גדול: סוגים שונים של חסה, עלים ירוקים, מלפפון, עגבניה, פלפל, שמן זית מעט, לימון מלח ופלפל. יום א': 8:00 סנדוויץ 2 פרוסות לחם קל 11:00 2 פרוסות לחם קל וסלט ללא שמן 15:00 סנדוויץ 18:30 סלט גדול וסנדוויץ 21:00 תפוז סה"כ פרוסות לחם: 8 יום ב: 8:00 סנדוויץ קל 11:00 מעדן דייט 12:00 תפוח 13:45 סלט גדול עם מנת דג 19:00 סלט גדול עם 3 פרוסות לחם וממרח חצילים שיכבה דקה סה"כ פרוסות לחם: 5 פעילות ספורטיבית: רכיבה על אופנים 20 דקות כל כיוון יום ג' : 8:00: סנדוויץ לחם קל עם ממרח חצילים + מלפנון ועגבניה 12:00: יוגורט עם פרוסה אחת של לחם קל 15:00 מרק ירקות: שורש גזר, בצל, כרשה, קישואיים, בצל + 2 פרוסות לחם קל 18:00 סלט גדול , ביצה קשה, 2 פרוסות לחם 21:47: פרוסה לחם קל סה"כ פרוסות: 9 פעילות ספורטיבית: יוגה בשעה: 20:00. יום ד' 8:00 סנדוויץ 11:00 סנדוויץ + ירקות 15:00 ירקות מבושלים + חזה עוף 18:00 יוגורט 20:00 סלט גדול 2 פרוסות לחם סה"כ 6 פרוסות לחם קל יום ה': 8:00 סנדוויץ 13:30 סלט גדול + 3 פרוסות לחם עם ממרח גבינה 19:00 סלט גדול + 2 פרוסות לחם+ביצה 21:30 מרק ירקות. סה"כ 7 פרוסות לחם קל יום ו': 8:00 סנדוויץ 13:00 פרי קלמנטינה 14:00 סנדוויץ + ירוק+מרק 18:00 חזה עוף עם סלט גדול 22:30 מרק + 2 פרוסות לחם סה"כ 7 פרוסות לחם קל
שלום מיכאלה, בת כמה את? כמה את שוקלת? על פניו נראה לי בסדר, אפילו מעט מדי קלוריות. היתי מוסיפה יותר פעילות גופנית. חכי בסבלנות. שבוע זה לא הרבה זמן. בברכה מוניקה קרן