חיידקים טובים בקיבה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/11/2007 | 07:42 | מאת: אורה
שלום, קבלתי במשך שבועיים 2000 מ"ג מוקסיפן ו - 100 מ"ג קארין לטיפול בחיידק הליקובקטר פילורי. מה רצוי לאכול ולשתות כדי להחזיר לקדמותה את רמת החיידקים הטובים בקיבה (שאפשר להניח נפגעה מרמת האנטיביוטיקה הגבוהה)? בברכה, אורה
לקריאה נוספת והעמקה
05/11/2007 | 14:39 | מאת: מוניקה קרן
שלום אורה, מומלץ לצרוך יוגורטים המכילים חיידקים פרוביוטיים. ניתן לשקול גם שימוש בקפסולות המכילות גם כן את אותם חיידקים. בברכה מוניקה קרן
02/01/2008 | 14:47 | מאת: גלית בארי
שלום!! מה רצוי לאכול כאשר חולים בחיידק ההליקובקטר ( אני כרגע בטיפול אנטיביוטי)? מה לא כדאי כלל לאכול?