סיוע - מלון גנים שמסרב לתת חשבונית
דיון מתוך פורום פסוריאזיס: תמיכה ומידע אודות המחלה
חברים, זקוק לסיוע! ירדתי במחזור של מאי, שהיתי 10 לילות במלון ישרוטל גנים, ובבואי לקבל חשבונית, נאמר שישלחו לי אותה, כי נעשתה טעות (הגעתי בערב של יום שלישי, ובפועל עשיתי צ'ק-אין רק ברביעי - העמדתי אותם על טעותם וטענו שהמחשב לא יכול לשנות אחורה). מאז - אין חשבונית, למרות קרוב ל-20 (!!!) שיחות טלפוניות, מיילים, דיבור עם מנהל הכספים מול נציג של ויזה, הגעה פיזית לשם במיוחד בשביל זה (אמנם הוציאו חשבונית, אך שגויה, באשמתי הפעם - כי חשבתי שזה 10 ימים ולא לילות). די נואשתי, כי אומרים לי שיטפלו בזה וכל פעם מוסרים "מסרנו ל-X שיטפל בזה". לא עובד כרגע, וממש אין לי כסף מיותר. אשמח לכל סיוע שהוא! תודה רבה וחתימה טובה!
מציע שתפנה לאגודה. הם בקשר עם המלון ויכול להיות שיוכלו לעזור.
אם את חברת אגודת הפסוריאזיס הישראלית היית צריכה לפנות מיד לאגודה לועדת בתי מלון ולבקש עזרה וטיפול בבעיה. נסי גם לפנות להאני ג'בר מנהל יחסי ציבור במלון.