נורולוג לא יודע לקרוא תוצאות אבחון BRC?

דיון מתוך פורום  קשב, ריכוז ויכולות למידה

21/08/2011 | 00:07 | מאת: איילת

שלום, שמי איילת ואני בת 24. לא מזמן עשיתי אבחון אצל פרטי אשר הופנתי אליו דרך כללית. שילמתי 220 ש"ח לאחר סיבסוד והאישה אשר איבחנה אותי אמרה שלצורך קבלת התוצאות המלאות אצטרך לשלם סכום כסף נוסף. הסתפקתי בתוצאות מבלי להוסיף את סכום הכסף לפירוט הBRC, כמובן שנאמר לי על ידי המאבחנת שנורולוג יודע לקרוא את זה. את תוצאות הBRC קיבלתי באנגלית והגעתי לנורולוג בבת ימון שבבת- ים דרך הכללית שטען "שהוא לא מבין את הדבר הזה" ושללא ממצאים אין לו מה לעשות עם האבחון שלי. התקשרתי למאבחנת והיא טענה שזה מספיק אלא אם כן ארצה להוסיף כסף לתוצאות מלאות. האם זה הגיוני ומה אני אמורה לעשות? בברכה ויום טוב.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, בדרך כלל, אבחונים זולים שווים בהתאם למחירם. ממליץ לך לפהות למומחה אמיתי בתחום הריכוז, לקבל ממנו פיענוח והמלצה לטיפול, ולהצליח בלימודים ובחיים. בברכה, ד"ר מ. למפיט

24/08/2011 | 09:36 | מאת: ויקטוריה

קרא לי דבר דומה גם עם הנוירולוג בקליניקה של התפתחות הילד. היה לי בידיים דו"ח של אבחון CPT גם באנגלית. הוא לא ידע לקרוא את התוצאות של הבדיקה ושאל אותי" אז מה הדיאגנוזה?" חשבתי שתפקידו של הרופא לשים עצבה על הבעיה.הוא לא הסקים לקבל אותנו וביקש להביא תרגום מהמאבחן. למזלי תרגמו לי את הדו"ח בלי תוספת תשלום. אך איך יתכן יחס כזה מצד הרופא ה"מומחה"?

מנהל פורום קשב, ריכוז ויכולות למידה