קשב וריכוז תוצאות של טפול אחר

דיון מתוך פורום  קשב, ריכוז ויכולות למידה

28/08/2007 | 20:30 | מאת: gilus

סיפור של אמא בתי בת השמונה כיום לומדת בכיתה ב', יש לה בעיות של דיסלקציה, דיקלקוליה ודיסגרפיה, ובנוסף יש לה גם בעיות קשב וריכוז על רקע רגשי. בתחילת הדרך היינו אצל ד"ר מירי כץ שאמרה שאין הילדה מתאימה לריטלין. אבל אנחנו החלטנו בכל מקרה לא ללכת על ריטלין. משהיה נדמה לי שאין יותר תקנה הגענו למטפל בשיטת אדוונס עם המלצה של חברה שאם יש מוצא אז פה נקבל עזרה, במצב כזה שהיה צר לנו החלטנו לבוא לטיפול ולנסות, לאחר האיבחון קבלנו 2 בקבוקים בהתזה על ההתחלה ובקבוק נוסף בטיפות מהטיפול במבחנות. כדברי הילדה הבקבוקים חוללו פלאים אומנם לא ברגע, אבל בשבוע הראשון התחילו ניצנים ראשונים ונסיון שנעשה על ידי הילדה לקרוא מספר שורות מדף. דבר שהיה לא בנמצא. כעבור חודש ראינו את התחלת החיים החדשים של בתנו היא התחילה לקרוא, לזהות שלושה צלילים, היכולות המתמתיות שלה עלו במעט לגבי הכתב היינו אופטימיים. לגבי זמן הישיבה והיציב סביב שולחן בזמן קצוב על-פי דיווח בית הספר – "יש שיפור ניכר" לאחר מספר חודשי טיפול היינו בביקורת אצל מירי כץ וקיבלנו דו"ח מעודד וכי אין צורך בכל מצב בריטלין. סיפרנו לה על הטיפול והתחליף הנהדר בשיטת אדוונס ותמציות קריסטלים. אנו בסיבוב שלישי של טיפול, הילדה שמחה ורוצה להמשיך, היא נהנית מהמחמאות בבית במקום הביקורות שנתנו קודם לכן. אנחנו החלטנו להמשיך בטיפול הזה ולהגיע להמשך תוצאות טובות.

29/08/2007 | 00:08 | מאת: גולשת

לא ברור מי את והאם את מומחית לשיטה הנ"ל. ברור שזה לא שייך לרפואה קונבנציונלית. אם את מומחית בנושא- מדוע שלא תציעי להנהלת אתר דוקטורס לפתוח פורום שאותו תנהלי, כדי שתוכלי לענות על שאלות, במקום לפזר הודעות כגון זו בפורום שמנהל אותו רופא ?

29/08/2007 | 03:38 | מאת: אמיל

גולשת נכבדה - ביאושם מהמצב של יקיריהם,(או של עצמם...), ישנם אנשים שלא יודעים מה לעשות ולאן לפנות. תפקידו של הפורום בין היתר, גם לתת הצעות ורעיונות ולפתוח את המחשבה לדברים אחרים, חדשים ובעיקר מועילים ! כבר מזמן ברור שלרפואה הקונבנציונלית, אין את כול התשובות וגם הרופא המנהל את הפורום הזה, פתוח ל"הבנות" נוספות. גם אם הכותבת שענית לה, איננה דוקטור, או "סגן אלוהים", טוב שסיפורי הצלחה "לא קונבנציונלים", יתפסו את מקומם הראוי לבריאות אמיתית, ללא נזקים וללא תופעות לוואי מצערות. לדעתי, כדאי לתת "כלים לחיים" , במקום "לקנות שקט" לזמן מוגבל !!! בכבוד רב: אמיל ד. / אבא של ילד שלא קיבל ריטלין !!!

29/08/2007 | 13:27 | מאת: gilus

שלום לך מכיוון שבפורום לא ניתן לפרסם ולציין שמות אני לא אציין יותר מזה שיש שיטות נוספות והד"ר המכובד הסכים שאספר מקרים או אציין שיטות ללא פרסום שמות או מטפל בשיטות אז נתתי מקרה ונתתי תשובות מידע מקצועי שהוא מעולם אחר בינתיים הפורום הוא חופשי ואם זה מפריע לך צר לי אבל לא עשיתי פרסומת לאיש ונתתי רק חומר רקע לל זיהוי.

29/08/2007 | 03:26 | מאת: צביקה

ומכול הסיפור הזה, משפט המפתח הוא: (ציטוט): ....."היא נהנית מהמחמאות בבית במקום הביקורות שנתנו קודם לכן...!!!!!!!!!!!! ודי לחכימא...

שלום רב לכל הגולשים, הפורום הינו מעין מסמך עיתונאי. בתור שכזה, חובה על העורך לקיים את זכות הציבור לדעת, ולאפשר כתיבה של כל מידע שאין בו פרסום מסחרי ישיר ואין בו הטעיית הציבור. דעתי האישית/מקצועית נכתבת בפורום מדי-יום. אני מאפשר כתיבה כתיבה של דעות שונות משלי, בתנאי - כאמור - שאין בהם פרסום מסחרי ישיר ואין בהם הטעיית הציבור. גלישה נעימה, הצלחה בשנת הלימודים המתקרבת, ד"ר מ. למפיט

מנהל פורום קשב, ריכוז ויכולות למידה