כיכר דוד 9 חיפה

דיון מתוך פורום  כירורגיה אורתופדית

22/06/2010 | 18:31 | מאת: אלי אדרי

לפני כחודש נפצעתי במהלך אימון ספורט נפילת משקולת של 110 קג על החזה בבדיקות אובחנו מספר שברים בצלעות תחתונות קדמיות דו צדדי ושבר בסטרנום אציין כי יש שיפור במצבי אך מידי פעם חש אני כאב באמצע בין שני צידי הצלעות ובעיקר בזמן שיעול כמו כן אני סובל מהצטברות של ליחה דבר שמקשה עלי עוד יותר האם תופעות אלו טבעיות למצבי וכמה זמן נדרש עד להחלמה מלאה מתופעות הנ"ל (אני בן 50 מצב בריאותי לפני הפציעה מצויין לא סובל מבעיות אחרות ) אשמח לקבל את עזרתך תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

הבעיה עם שברים בצלעות היא שלא ניתן לקבע אותם כמו שברים בגפיים לכן ההחלמה ארוכה כל כך.

27/06/2010 | 19:18 | מאת: מהמועדון

הכאב נובע מאגו מנופח של יצור ללא מצפון

28/06/2010 | 19:06 | מאת: ציפי

את מתכוונת לנמוך השמן שנראה כמו היפופוטם? בעלי אומר שאף גבר לא סובל אותו בחדר כושר

30/06/2010 | 17:02 | מאת: ירון

זה הוא שתופס תמיד את החניה של הנכים.להעיף אותו ומיד

מנהל פורום כירורגיה אורתופדית