תרופות פסיכיאטריות
דיון מתוך פורום משפט ורשלנות רפואית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אם לילד בן 10.5 המוגדר עם בעיית התנהגות קשה ,כבר ביקרנו אצל מס לא קטן של פסיכיאטרים עד שהגענו לשלוותה ,ויש לציין שבכל המסגרות הלימודיות שעבר הילד דחפו אותי לתת תרופות ,והתנגדתי.בשלב מסויים נשברתי והחלטתי לנסות אולי אני טועה.היום שנה וקצת אחרי הביקור הראשון כמובן ללא כל איבחון מעמיק אלא רק ע"פ חוות דעת של המסגרת החלו הניסיונות על הילד ,והיום לאחר הסוג השישי שכבר ניסינו,כאשר שום כדור לא עזר ותופעות הלוואי הולכות ומחמירות ,ומצב ההתנהגות לא השתפר ,הילד נפגע כנראה במערכת העצבים וחווה עיוותים אין לי מושג לאן לפנות? עד היום לא נעשה איבחון ואין לבעיה הגדרה
דע שלום נסי לקבל חוות דעת נוספת מפסיכאטר ילדים.