שאלה בקשר לחוות דעת רופא תעסוקתי לועדה רפואית בל"ל

דיון מתוך פורום  משפט ורשלנות רפואית

11/04/2007 | 00:21 | מאת: MASTER

אני עברתי תאונת עבודה לפני כ-3.5 שנים ,עברתי ועדות רפואיות כולל ערר וקבעו לי נכות זמנית של 20 אחוז עקב PTSD ,כיום אני עדיין מטופל אצל פסיכיאטר עם אותן מינון של כדורים ועדיין אני מתקשה בעבודה ולא חזרתי לעבוד באותו היקף שכר כמו לפני התאונה . צפויה לי ועדה לאחר תום הזמניות בעוד כחודשיים ,ורציתי לדעת אילו מסמכים כדאי להביא לועדה ? האם מומלץ להביא גם חוות דעת רופא תעסוקתי ? האם יש רופאים תעסוקתיים הנותנים חוות דעת פרטים מטעמי או שאני חייב ללכת לרופא תעסוקתי של הבל"ל או קופות חולים שלמיטב הבנתי הם לא נוטים להיות לטובתי ?

לקריאה נוספת והעמקה
21/04/2007 | 11:56 | מאת:

master שלום מוצע כי תפנה למומחה רפואי פרטי באותה פגימה שנגרמה לך, כלומר אם הועדה הרפואית מצה שיש לך נזק פסיכיאטרי מומלץ כי תביא חוות דעת של מומחה פסיכיאטרי אשר יחווה דעתו לעניין יכולתך הפגיעה בהשתכרות. אם יש לך נזקים פיזיים נוספים לנזק הנפשי אז יש מקום לשקול הבאת חוות דעת של רופא תעסוקתי אך היא צריכה להיות עם זיקה לפגימות. לעניין זהות המומחה מוצע כי תפנה למומחה אשר ייתן לך חוות דעת פרטית ובלתי תלויה מאותם טעמים שהזכרת בשאלה.

16/01/2009 | 20:05 | מאת: גבריאל

עברתי תאונת עבודה דרכים. הוכרתי וקבלתי מביטוח לאומי 20 אחוז נכות צמיתה. העיניין שאחורי דמי הפגיעה כ5 חודשים לא יכולתי לשוב לעבודתי יש לי אישורים מאורטופד ורופא המשפחה. ובכל זאת ביטוח לאומי שילם לי רטרואקטיבי לפי 20 אחוז נכות. יש לי טור לרופא תעסוקתי האם אוכל להיעזר בו? והאם אוכל להשתמש בהמלצתו כדי ליתבוע מביטוח לאומי את שמגיע לי רטרואקטיבי? אגב התאונה אירעה ב2.08 . תודה גבריאל