עזרה בפיענוח
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 26 לאחרונה סחרחורות של כדקה אין סחרור רק חוסר יציבות בשלושה שבועות האחרונים קורה כל שעה יש בחילה ללא הקאה ואין בעיות שמיעה וצפצופים (הסחרחורות עברו עם תרופה וחזרו אחרי חודש פלוס פזילה קלה בסוף היום) ויש הפרעה בהליכה ומשיכה לצד שמאל CRAMPS בלילה באזור השוק בבדיקה נוירולוגית נתגלתה רק חולשה בצד שמאל של הפנים ויש תנועות חוזרת וקצת מופרעות של יד שמאל וירידה בטונוס שריר של רגל ויד שמאל, בבנינסקי לא ברור. אילו בדיקות נוספות לעשות, לדעתכם ? ומה המחשבה ההבחנתית שלכם? אודה מאוד לתשובה מקיפה תודה
שלום רב לפי הסיפור יש מימצאים בבדיקה שלך בפלג גוף משאל כמו כן סימפטומים דינמיים רוב הזמן , זה לא מצב לדיון באינטרנט , צריך לגשת לאישפוז ולברר הכל עם הדמיה מוחית ו בדיקות נוספות . כל טוב