כאבי ראש (מיגרנה) בתקופת המחזור
דיון מתוך פורום נוירולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1.הייתי מעוניינת לברר האם רצוי לקחת כדור נגד מיגרנה מסוג ריזלט או רילרט לטפל בכאבי ראש עזים שיש לי במהלך תקופת המחזור. 2. יש לי תחושה שרק בתקופות שאני לוקחת גלולות נוצרים הכאבים. האם יכול להיות שהכאב נובע מהגלולות ומה את ממליצה לעשות? תודה מראש
שלום רב ידוע שמחזור וגלולות בין הגורמים להתקפי מיגרנה עם כי לא היחידים . לכן אני ממליצה לכל אחד להפסיקר גלולות אם סובלת ממיגרנה . יש גם דרכים אחרות, בראיות יותר למנוע הריון . גם רלרט וגם ריזלט טובים , לכל אחד יש העדפה לכן תנסי לבד ותתרשמי . אנ ממליצה להבדק יסודי אצל נוירולוג ולהחליט יחד איתו מה טוב עבורך . כל טוב